Hotel 27

LØBENDE MARKEDSFØRING

Udfordringen
Den specielle atmosfære på Hotel Twentyseven er baseret på unikke oplevelser, levende design, forførende komfort, imødekommenhed og det ukomplicerede liv. Den følelse skulle vi være med til at viderebringe.

Målet
At give hotellets look en upgrade ved at producere lækre og anderledes materialer samt dekoration af facade og gård.

Målgruppen
Hovedsageligt turister og konferencebesøgende som leder efter et hipt hotel til en rimelig pris, midt i København.

Løsningen
Vi skabte et univers ved brug af symboler og tekst, som viser, at her er det gæsten, som er i centrum. Vi lavede værelsesmapper med flotte effekter, salgsmaterialer til receptionen, compliments kort til specielle gæster, nøglekort med omslag, gæsteinformation, upsell pakker og selv en specialdesignet postkasse til gæstefeedback blev det til. Vi udsmykkede facaden og vinduerne i Honey Ryder Cocktail Lounge og dekorerede Court Yard bar med et 5×4 meter stort banner samt håndskrev drinkskortet på en stor glasplade bag baren.

Effekten
Hotel Twentyseven har arbejdet sig op fra at være mest kendt for daværende IceBar til at være et selvstændigt, populært og godt belagt hotel midt i København. I dag er der konference i de gamle IceBar lokaler.

Se også

STAY Apartment Hotel

Hotel D’Angleterre

FRONT Hotel

Hotel Skt. Petri

Kokkedal Slot

27