Kokkedal Slot
LØBENDE MARKEDSFØRING
Udfordringen
Slottet blev fuldt renoveret i 2013. Stilen er holdt i eksklusiv slotsstil, der næsten giver en royal følelse. Slottet har restaurant, bar, terrasse og spa. Alt på slottet skal ose af luksus.
Målet
At markedsføre slottet på den mest eksklusive måde. At lave salgsfremstød for de forskellige pakker og oplevelser, de tilbyder.
Målgruppen
Gæster som søger en luksusoplevelse, golfentusiaster, bryllupsgæster og konferencefolk.
Løsningen
Vi har produceret ud fra behov. Da vi kom til, var der allerede produceret en del materialer, og ud fra det skulle vi udvikle flere. Det var vigtigt, at vi kunne følge det designoplæg, som allerede eksisterede. Vi lavede bl.a. posters, roll-ups, annoncer og flyers, diverse online bannere, menuer og jelly beans bokse til brug i konferencen. Da spa’en kom til, udviklede vi logo og materialer til markedsføring af denne.
Effekten
Kokkedal Slot Copenhagen er den ultimative luksusoplevelse. I udvikling af materialer for slottet har vi bevaret den luksuriøse stemning, som giver en helt unik oplevelse.