Hotel Skt. Petri
LØBENDE MARKEDSFØRING
Udfordringen
Hotel Skt. Petri var Danmarks første designhotel, og udfordringen var at bringe faklen videre efter, at kunstneren Per Arnoldi havde haft patent på markedsføringen i hotellets første år.
Målet
At opretholde hotellets ry som designhotel og få skabt materialer som matchede hotellets status.
Målgruppen
Livsstilsnydere der bor eller overvejer at bo på et luksushotel samt de gæster, som benytter sig af hotellets 3 restauranter dengang Bar Rouge, Cafe Blanc og Brasserie Bleu.
Løsningen
Da hotellet gik over til at blive et FIRST hotel, skulle alt materiale laves om. Så vi var inde over hele linien, der gik lige fra brevlinie, receptionen og værelserne til websites og menukort. Der blev produceret alt til værelserne; værelsesmapper, minibar, forkælelsespakker, slippers og morgenkåber og selv vasketøjsposen. Menukortene blev produceret med lakeffekt, der skulle laves konferencematerialer samt storskærmsmateriale til events. Det blev til en fuld makeover af materialer til brug internt og eksternt.
Effekten
Vi fik skabt et gennemgående look, som matchede hotellets klientel. I dag er hotellet et af de førende designhoteller i Danmark, som huser celebrities fra nær og fjern og selvfølgelig også livsstilsnydere, som blot vil forkæle sig selv i København.