Hotel D’Angleterre
LØBENDE MARKEDSFØRING
Udfordringen
At vedligeholde hotellets ry som et af de ældste og førende hoteller i Danmark. At være med til at skabe en oase af den luksusfølelse man skal have, når man bor der.
Målet
At producere kvalitet der mærkes når man sidder med det i hånden fx. menukort, værelsesmapper, brochurer etc. Alt skal stråle.
Målgruppen
Alle der bor eller overvejer at bo på hotellet.
Løsningen
For Hotel d’Angleterre har vi produceret alt fra visitkort, brevpapir og salgsmapper til menukort, værelsesmaterialer, brochurer, outdoor bannere og web. Alt, som skulle produceres, satte store krav til effekter i papiret. Vi brugte meget stoflige effekter og guldfolie for at fremhæve det eksklusive. Vi producerede for hele Remmen kæden, som på det tidspunkt også bestod af Hotel Kong Frederik, Restaurant Copenhagen Corner samt det nye FRONT Hotel, hvor vi hjalp med alt fra logo til designlinie, som blev udbredt til hele hotellet.
Effekten
At bevare følelsen af luksushotel på første klasse ved hele tiden at kunne fremvise smukke materialer til kunder og potentielle kunder.