STAY

LØBENDE MARKEDSFØRING

Udfordringen
STAY er et lejlighedshotel, som er bygget i det gamle A-hus på Islands Brygge. I mange år var det et kendt tilholdssted for kunstnere. Hotellet er indrettet med minimalistisk, skandinavisk HAY design i sort og hvid. Lejlighederne er store og åbne og har balkon og havudsigt. Det er et stilrent og enkelt hotel, og det skal deres kommunikation også være.

Målet
At videreføre den minimalistiske stil, ved at bruge sort og hvid i markedsføringen og fortsat bruge STAY logoet som en del af kommunikationen gerne både i tekst og grafik. At vise masser af rum, store omgivelser og overskud.

Målgruppen
Livsstilsnydere, konferencefolk, design nysgerrige.

Løsningen
STAY er altid friske på en god idé, som matcher deres stil. For STAY har vi bl.a. produceret gimmics som servietter, blyanter og postkort. Vi har også lavet invitationer til events, VIP kort, annoncer, lufthavnsbannere, julehilsener, A-dørskilte og postkort. Alt i sort/hvid uden undtagelse.

Effekten
Vedligehold af den minimalistiske stil ved konstant at udvikle den i overraskende vendinger. I dag bor der indtil flere danske celebrities fast på hotellet, og deres faciliteter bruges også til TV programmer som fx. Top Models.

Se også Hotel D’Angleterre